Re: [TEKNIK] Postfix vil ikke slippe mail

On 12/21/2012 01:04 PM, Frank Damgaard wrote:

har du prøvet at søge lidt på nettet med "postfix" og fejlmeldingen?

der dukker en del op, men i nogle tilfælde er det måske kun relevant
hvis dit system er tilsvarende opsat.
f.eks., noget med virtual mailbox limits som skal sættes
hvis dy bruger dette  (krævede i gamle dage også et VDA patch):

Jeg har søgt og søgt, men fandt ikke noget der passede på min situation. Jeg bruger virtuelle maildir, og her er mine nuværende værdier:

virtual_mailbox_limit = 0
virtual_mailbox_limit_inbox = no
virtual_mailbox_limit_maps =
virtual_mailbox_limit_override = yes
virtual_mailbox_lock = fcntl, dotlock
virtual_mailbox_maps = hash:/etc/postfix/virtual
virtual_maildir_extended = yes
virtual_maildir_filter = no
virtual_maildir_filter_maps =
virtual_maildir_limit_message = Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota, please try again later.
virtual_maildir_limit_message_maps =
virtual_overquota_bounce = no

Bent

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]