Re: [TEKNIK] Postfix vil ikke slippe mail

On 2012-12-20 21:05, Kristian Kallenberg wrote:

> Postfix har en værdi for hvor meget ledig diskplads der skal være til
> rådighed, så den ikke tager diskpladsen fra operativsystemet. Kunne
> det være årsagen?

Det skal jeg ikke kunne afvise, men jeg tror ikke, det er tilfældet. Mailboxene er NFS-mountede og ligger rent fysisk på min NAS, der har 1TB installeret. Heraf er bugt ca. 25%.

Bent

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]