Re: [TEKNIK] oprydning gamle kerner Was: apt problem

Den 13-12-2012 09:02, Leif Lende skrev:
> Den 12-12-2012 17:41, Frank Damgaard skrev:
> har du sat scriptet til at køre autmatisk, Frank eller gør du det manuelt?
> Leif

jeg kører den manuelt.
Det må først køre efter reboot efter ny kerne-opdatering.
Jeg har ikke prøvet det inden reboot, det vil muligvis gå galt....
scriptet fjerne pakker der ikke matcher den  kørende kerne
vist med "uname".

Kalder man scriptet uden options så viser den blot hvilke
pakker der vil blive slettet. Så kan man checke at det ser ok ud.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]