Æ Ø Å i Aspell

Jeg har arbejdet rigtig længe med mit debian chroot på min android tablet
og det er ved at være rigtig godt. Til det høre for mig en god stavekontrol
og aspell har jeg fået til at køre med den danske ordbog. Der er bare en
ting som ikke fungerer. Når man vil rette et ord via tekst input altså med
r for replace. Så kan aspell ikke skrive æ, ø, og å men skriver bare en tom
plads. Kan man gøre noget ved det?

Mvh
Mikkel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]