Re: [TEKNIK] mdadm:checkarray

On 18/06/2012, at 14.20, David Bo Jensen wrote:

> Jeg har qmail installeret, som jeg kender godt, men det har intet med afsender addressen at gøre.

Ja og nej.

Det er brugernavnet som bestemmer det før @ og det kan du næppe ændre (nej, du skal ikke skifte roots navn til noget andet i /etc/passwd)

Det efter @ bliver oftest bestemt af din mail server, aka qmail.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]