Vedr. Diskredskab - Ubuntu

Jeg har en del problemer med programmmet Diskredskab. Det melder konstant
om en fejl på min harddisk, men programmet kan ikke udbedre skaden.
Mit spøogsmål er derfor om jeg kan slå programmet helt fra - så jeg slipper
for dets irriterende popup menuer.
I så fald - hvor præcis slår jeg det fra henne?

Mvh
Søren Brask

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]