Re: [TEKNIK] Omdøbning af mange filer

> Så er der selvfølgelig spørgsmålet om mellemrumstegn. Jeg ville bruge
> noget ala
>
> $ find -depth -execdir rename 's/["<>?*:]/_/g' {} +

Jeg prøvede denne kommando på et subset. Og den renamer ikek noget. :-)

find -depth -name . -execdir prename 's/["<>?*:]/_/g' {} +

Og det på trods af at kommandoen

prename 's/["<>?*:]/_/g' 02\ -\ Un\

Fungerer fint på den angivne fil.

Gør jeg noget forkert?

-- Jens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]