Statisk html, uden at skrive det hele 117 gange

Hejsa.

Jeg skal starte et nyt projekt, som skal ende med en stak statiske
html sider, der kan vise billeder, video og tekst.
Skal kunne afvikles fra f.eks. en usb, derfor statiske sider.

En (Frank) på novice guidede mig i retning af at lave det i php, og
så wget'e resultatet bagefter.

Jeg har fundet links til hvordan jeg skal få apache til at parse
php'en i html filerne.
Men vil alle underdokumenter komme med?
Planer at skrive det i html5, for bl.a. at kunne gøre brug af
afspilleren, men for at understøtte alle platforme, bliver jeg nødt
til at have flere videoformater, vil alle varianter blive
downloadet??

Løsningen passer mig for så vidt fint nok, men er der bedre
løsningsforslag?

Det eneste jeg vil undgå er at skulle skrive det samme igen og igen,
og også at skulle rette i 100 dokumenter for at rette, f.eks.
footeren...

Jeg håber at der til at forstå :-)

De venligste hilsener
Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]