Re: [TEKNIK] mdadm:checkarray

Jeg har qmail installeret, som jeg kender godt, men det har intet med afsender addressen at gøre.

Den 18-06-2012 14:11, Jon Bendtsen skrev:
On 18/06/2012, at 14.09, David Bo Jensen wrote:
Min Debian er registreret under et gammelt domain (Hvordan?), som jeg har fjernet fra internettet til fordel for et nyt.
Nu vil jeg gerne have at afsenderadressen er mit nye domain

Hvilken email server har du installeret?
	exim4?
	postfix?
	ssmtp?

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]