Installation fra USB - ekstra filer?

Hej

Jeg sidder p.t. og roder med at automatisere noget CentOS installation fra USB. Selve Linux installationen forløber sådan set som den skal (brygget ud fra http://www.phoenixxie.com/?p=11) - men jeg har en udfordring med at få ekstra filer fra USB stick'en kopieret ind på systemet som en del af %post sektionen i kickstart filen....

Så vidt jeg umiddelbart kan huske, så er det noget med at man skal kopiere til /mnt/<et eller andet>/sysimage - men hvor skal jeg kopiere fra ? Min USB stick vil under opstart af installationen sidde som /dev/sda - men jeg er ikke sikker på, at jeg kan regne med dette, når installationen først kører...

Er der nogen, der kan assistere ?

Mvh
Brian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]