Re: [TEKNIK] Skype til Linux

Eskild Nielsen wrote:
> Skye er jo lige kommet i version 4.0, også til Linux
>
> Til min store undren findes debian 6 og Ubuntu 10.04 pakkerne til såvel
> 32 og 64 bit, hvorimod fedora og suse pakkerne kun findes til 32 bit -
> til gengæld er de ti fedora 16 hhv suse 12.1
>

> Er der nogen, der har et bud på hvorfor?

De såkaldte 64-bit-pakker er bare nogle 32-bit binaries pakket til 64-bit
Debian-systemer.

Se evt. denne tråd:
http://community.skype.com/t5/Linux/You-have-to-release-a-64-bit-RPM-Skype-
developers/td-p/795770

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]