Re: [TEKNIK] Omdøbning af mange filer

> Prøv find-kommandoen uden at udføre rename kommandoen. Det vil sige
> enten
>
> $ find -depth
>
> eller
>
> $ find -depth -execdir echo {} +

Det mener jeg også at jeg gjorde (og at de fandt det samme), og at de
fandt det samme. Sidder på arbejdet lige nu, så kan ikke efterprøve det.

> Dernæst kan du tjekke om rename virker ved at udelade
> find-kommandoen. Det vil sige tag et par filer i hånden du ved skal
> omdøbes:
>
> $ rename 's/["<>?*:]/_/g' './path/to/<file>.txt' './Codename:
> test/success?.txt'

Det har jeg gjort, og det gør den. Dog uden './Codename:
test/success?.txt' Hvad gør det?

-- Jens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]