Re: [TEKNIK] Omdøbning af mange filer

28. jun. 2012 17.26 skrev Jens Bang <sslug@sslug>:

> Underligt, for det virker ikke på min test-træstruktur. Med præcis den
> linie ovenfor (længe leve copy/paste). Kan det være noget med at der er
> nogle plinger der bliver konverteret, enten af et mailprogram eller af min
> copy/paste?

  Mener du at du ikke selv har testet det problem ved at skrive linjen
på et tastetur i din shell? ;) *GG

  Hvilke plinger der bruges til hvad er lige til at slå op i tilfælde
af dit mail program viser nogle andre tegn end dem der er afsendt. Det
er ikke helt til at vide hvad du ser på din skærm og er detsuden god
grundlæggende viden du ligeså godt kan lære ved studie.

  -- Hilsen Andreas

> -- Jens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]