Re: [TEKNIK] Omdøbning af mange filer

Command substitue find istedet for * og brug sed substitute script som filter med en sed kommando for hvert tegn . Hvis du har mellemrum i filer skal din find pipes til fx tr ' ' '_'

Jens Bang <sslug@sslug> wrote:

>Så vidt jeg lige kan se, så traverserer den ikke et directorytræ
>rekursivt. Der ud over er problemet jeg har, at min rename skal ét ud af
>en liste af tegn til en _, og at det skal gøres for alle de tegn i listen,
>som findes i filnavnet. Det ved jeg ikke om dit script gør. Umiddelbart
>lyder det ikke sandsynligt, da du kan bruge det til at lave JPG om til
>jpg.
>
>-- Jens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]