Re: [TEKNIK] Omdøbning af mange filer

> Jeg lavede lige en lille træstruktur til afprøvning, og det virker fint.

Underligt, for det virker ikke på min test-træstruktur. Med præcis den
linie ovenfor (længe leve copy/paste). Kan det være noget med at der er
nogle plinger der bliver konverteret, enten af et mailprogram eller af min
copy/paste?

-- Jens

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-07-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]