Re: [TEKNIK] IPv6 port forwarding

hej bent -

nok lidt sent - du har sikkert fået løst dit problem.
men alligevel...
snakken om nat i ipv6 går videre.. her er seneste:
http://www.h-online.com/open/news/item/NAT64-OpenBSD-5-1-will-translate-between-IPv4-and-IPv6-1443416.html

og egentlig er det vel et luksusproblem... altså nat'ing var jo for at
spare adresser. og med ipv6... etc.

tænker også på, at nogle ''regerings  lognings-freaks'' ser ipv6 som en
kommende 'standard' for individuel id.
og dermed ringe støtte for ipv6-nat.
nå. vi kan jo være ligeglade.

mvh
john

--
*+45 20 67 39 33*
Beethovensvej 8, 3. th

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]