Re: [TEKNIK] Hvordan får man gdb til at, uhm, singlesteppe automatisk

"Erling A. Jacobsen" <sslug@sslug> writes:

> Der er så en variant at kommandoen hvor man stepper flere linier.
> Jeg håbede så at den printede alle de mellemliggende linier ud,
> så man kunne se på skærmen hvad der var udført (f.eks. "step 10")

At singlesteppe automatisk ville jeg kalde for "trace". Det giver mig
nogle google-hits, men det virker til at du selv skal vælge velvalgte
steder den skal skirve ud at den er nået til.

//Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]