Re: [TEKNIK] Problemer med NemID og Firefox 10.0.1

Den 16-02-2012 15:59, Carl Andersen skrev:
Den 16-02-2012 15:50, Erik P. Olsen skrev:
On 16/02/12 14:17, Erik Andresen wrote:
Den seneste uge har jeg ikke kunne benytte netbank fra min bærbare
med Kubuntu
11.10. Firefox, der er i version 10.0.1 går simpelthen ned
når Nemid appletten loades. Den skriver:
'GLXtest process failed (exited with status 1): GLX version older
than the
required 1.3'
Under Kubuntu benytter jeg OpenJDK og IcedTea

Med min firefox 10.0.1 under fedora 16 oplever jeg også crash, når
appletten loades. Når jeg starter firefox fra en terminal får jeg
følgende fejltekst:

sslug@sslug ~]$ firefox
java version "1.6.0_24"
OpenJDK Runtime Environment (IcedTea6 1.11) (fedora-63.1.11.fc16-x86_64)
OpenJDK 64-Bit Server VM (build 20.0-b12, mixed mode)
16-02-2012 15:36:38 <WARN> DANID_DIGITAL_SIGNATUR
appletdk.pbs.applet.bootstrap.new - Not using whitelisted class
classloader: net.sourceforge.jnlp.runtime.JNLPClassLoader
16-02-2012 15:36:38 <INFO> Thread-5 - init
Assertion failure: rt->onOwnerThread(), at
/builddir/build/BUILD/xulrunner-10.0.1/mozilla-release/js/src/jsapi.cpp:6316

Jeg forstår ikke meget af det, men mon ikke det er firefox, som
benytter en forkert loader? Jeg har tænkt mig at fejlmelde det til
fedora.

Jeg har haft det samme problem de sidste 14 dage, efter at firefox blev
opgraderet til version 10.0.0 og 10.0.1.
Så jeg har instaleret Google Chromium broveseren og det virker med
OpenJDK og IcedTea på Linuxmint 11 og Sydbank.

Ireterende at der er så mange problemer med Firefox og NemId.

Desværre kræver Danske Banks NOTbank at man bruger SUN-Java, hvorimod icedtea er godt nok til Nordea

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]