Re: [TEKNIK] Hvordan får man gdb til at, uhm, singlesteppe automatisk

On Fri, 2012-02-17 at 15:33 +0100, Robert Larsen wrote:

> Hvad er det, du vil se for hvert step ?
>
> Du kan jo scripte gdb, så hvis 'step 10' ikke gør hvad du vil kan du
> lave din egen funktion som udfører et enkelt step og skriver hvad der
> sker, og så looper dette et antal gange.

I første omgang er det nok bare at se hvor programmet er henne (så
at sige), lige inden det hænger hele maskinen. Når jeg ved det, kan jeg
sætte breakpoints og undersøge nærmere ...

Jeg fandt:
http://wiki.blender.org/index.php/User:Ideasman42#Program_Execution_Tracing

Der jo svarer helt til hvad du siger, så tak for hjælpen også til dig.

MVH
Erling

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]