Re: [TEKNIK] Kan ikke skifte WAN IP adresse

2012/2/14 Kristian Kallenberg <sslug@sslug>:

> lav et dhcp release med din bærbare og se om det virker.

Ja. DHCP release på den bærbare, mens den er på den nye ip. Ellers
ring til TDC og bed dem om at frigive MAC-adressen fra den ip.

/Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]