Problemer med NemID og Firefox 10.0.1

Hej

Den seneste uge har jeg ikke kunne benytte netbank fra min bærbare med Kubuntu 11.10. Firefox, der er i version 10.0.1 går simpelthen ned
når Nemid appletten loades.  Den skriver:
'GLXtest process failed (exited with status 1): GLX version older than the required 1.3'
Under Kubuntu benytter jeg OpenJDK og IcedTea

På min arbejdsmaskine kører jeg OpenSuse 11.4 og Firefox 10.0, og her
virker det fint. Den vil dog gerne opdatere Firefox til version 10.0.1,
men det venter jeg nok lidt med.
Under OpenSuse benytter jeg suns java.

Jeg kan se på nettet at der er andre der har samme problem, men er der
nogen der har en løsning?

Med venlig hilsen
Erik Andresen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]