Re: [TEKNIK] Hvordan får man gdb til at, uhm, singlesteppe automatisk

On Fri, 2012-02-17 at 15:31 +0100, Peter Makholm wrote:

> At singlesteppe automatisk ville jeg kalde for "trace". Det giver mig
> nogle google-hits, men det virker til at du selv skal vælge velvalgte
> steder den skal skirve ud at den er nået til.

Hmm, ja, jeg googlede videre efter at have spurgt her (måske burde
jeg ikke have forstyrret listen her endnu *rødme*), og finder f.eks.
dette:
http://wiki.blender.org/index.php/User:Ideasman42#Program_Execution_Tracing

Det undrer mig bare at der (måske) ikke findes en indbygget kommando
til noget jeg synes virker som en naturlig ting at gøre ...

Behovet har været der længe, se bare her:
http://www.retrologic.com/jargon/G/grind-crank.html

MVH
Erling

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]