Re: [TEKNIK] Problemer med NemID og Firefox 10.0.1

Den 16-02-2012 22:40, Erik Andresen skrev:
On 16-02-2012 22:10, Erik P. Olsen wrote:
On 16/02/12 20:56, Eskild Nielsen wrote:
Desværre kræver Danske Banks NOTbank at man bruger SUN-Java, hvorimod
icedtea er
godt nok til Nordea

Hvis du kører Danske Banks "tjek din computer" program, så godkender de
både Linux og Icedtea. Så de accepterer det altså. Noget andet er, at de
ikke vil røre ved problemrapporter, hvori indgår Linux og Icedtea. Det
tror jeg heller ikke, Nordea vil.

Fra jeg installerede Kubuntu 11.10 (ca 1. november) og indtil ca 1.
februar virkede det fint med kombinationen firefox, openjdk og icedtea
på Danske Netbank.

I øvrigt er jeg overbevist om at fejlen opstår i forbindelse med NemID,
som alle bankerne skal bruge. Så for en gangs skyld bør vi nok ikke
kritisere Danske Bank.

Jeg var lige inde på Danske netbank med chromium fra Kubuntu. Det
virker tilsyneladende, men jeg lavede dog ikke nogle transaktioner. Den
må også bruge openjdk?

/Erik

Jeg kan så ikke forstå hvorfor Danske Bank er NOTBANK, og Nordea er Netbank

Danske bank giver ved hvert loginforsøg ' der skete en teknisk fejl - prøv ny login' med både FF og Chromium, hvorimod Nordea pt virker fint med sidstnævnte.

Danske Banks 'Check din computer' siger at min Chromium er beta

PÅ windoze-kassen virker FF/?Java godt nok til at jeg kan Netbanke med Danske Bank, selvom 'Check din computer' siger duer absolut ikke....

Så meget for check

/esni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]