Re: [TEKNIK] Suse 12.1 - NemID logon

Eskild Nielsen wrote:

> Seneste:
>
> NemId Aplletten får firefox til at chrashe på linux.

Konsekvent? Det sker af og til for mig, men jeg kan som regel bare genstarte
Firefox og så lykkes det i andet forsøg (32-bit openSUSE 12.1 med openjdk
1.6, Nykredit og Arb. Landsbank).

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]