Re: [TEKNIK] Problemer med Kubuntu 11.10

Carsten Jørgensen wrote:
> [...]
>
> 1) Når jeg sætter et USB-drev i computeren popper den ikke mere op med
> en action-liste hvor jeg kan vælge hvad der skal gøres. Drevet bliver
> til gengæld auto-monteret fint; men jeg vil gerne have at den automatisk
> popper op med vinduet. Det virkede fint i starten og jeg _mindes_ ikke
> at jeg har pillet ved noget (men man ved jo aldrig). Jeg har
> efterfølgende prøvet at pille ved "Flytbare enheder" og
> "Enhedsindstillinger" uden held.
>
> 2) Det samme problem med mit digitalkamera. Der popper intet op når jeg
> sætter det i. Men jeg kan godt tilgå det manuelt.

Tjek i indstillingerne for statusområdet om "enhedsbekendtgørelse" (device
notifier), er aktiveret/synlig.

> 3) Det er umuligt at tilføje/editere manuelle programmer i menu'en, men
> det skulle efter sigende være et kendt problem og jeg har da også fundet
> forskellige workaraound med Google, omend jeg endnu ikke har fundet
> noget der har virket.

Hvordan umuligt? Kan du ikke starte 'kmenuedit'?  eller virker kmenuedit af
en eller anden grund ikke efter hensigten?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]