Kan ikke skifte WAN IP adresse

Hejsa...

Jeg har et lille problem som jeg håber en kan hjælpe mig med.

Jeg har en pc stående som router med Fedora 10 på. Den har nu i nogle år fungeret perfekt, desværre var ADSL forbindelse fra TDC ved at være lidt langsom.
Derfor opgraderede jeg forbindelse til en 20/10 med et nyt modem til.
Herefter ændret jeg følgende:
1. Ændre ipadressen i /etc/sysconfig/network-script/ifcfg-eth0 til den nye ipadresse.
2. I /etc/sysconfig/network ændrede jeg gateway adressen til den nye.
3. Byttede netværks kablet til det nye.
4. Genstartet netværket med service network restart.
Med ifconfig eth0 kan jeg se at den har den nye ipadresse og med netstat -nr har den også den ny gateway.
Dog er det ikke muligt at pinge noget som helst hverken domainnavn eller ipadresse.

Hvis jeg tager et bærbar også med linux og sætter til og indtaster oplysningerne fra IP-brevet fra TDC så virker det.

Det virker som om at jeg ikke får ændret adresserne, selvom at de er ændret.

En der har en ide til hvad der kan være galt

Med venlig hilsen
Jesper Langkjær

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]