Re: [TEKNIK] Problemer med NemID og Firefox 10.0.1

tor, 16 02 2012 kl. 22:40 +0100, skrev Erik Andresen:

> Fra jeg installerede Kubuntu 11.10 (ca 1. november) og indtil ca 1.
> februar virkede det fint med kombinationen firefox, openjdk og icedtea
> på Danske Netbank.
>
> I øvrigt er jeg overbevist om at fejlen opstår i forbindelse med NemID,
> som alle bankerne skal bruge. Så for en gangs skyld bør vi nok ikke
> kritisere Danske Bank.
Det er ikke et NemID problem, men det er derimod Firefox (eller Ubuntus
Firefox version) der har et problem:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/firefox/+bug/928843

/Christoffer

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]