Re: [TEKNIK] Suse 12.1 - NemID logon

Martin Schlander wrote:
> Crasher også med Firefox 10.0+openjdk 1.6
>
> Med Firefox 9.0.2+openjdk 1.6 virker det for mig.
>
> Chromium 18+openjdk 1.6 virker også for mig.
>
> Firefox 10.x+openjdk 1.7 crasher ikke for mig, men til gengæld så loader
> appletten ikke :-|

Jeg faldt følgende tip:

"I adresselinien skrives "about:config" (uden parenteserne) efterfulgt af
enter
Hvis du bliver spurgt, så trykker du "ja" til at være forsigtigt
I filterlinien indsættes "dom.ipc.plugins.java.enabled" (igen uden
parenteser)
Der kommer kun ét resultat; det skal der dobbeltklikkes på, så værdien
bliver "true"
 (kommer der ingenting frem, så er Java sikkert ikke installeret korrekt)
Derefter lukkes fanen / vinduet, og Firefox genstartes og skulle gerne virke
ordentligt igen"

(http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=15645)

Det lader til at virke for mig, således at Firefox 10.2+openjdk 1.6 igen kan
logge på netbank med nemid uden at crashe.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]