Drupal 7 CMS dansk sprog udfordring

I forbindelse med lidt frivilligt arbejde jeg laver i vores lokale
western rideklub, har jeg besluttet mig for at kigge på Drupal til
at drive vores hjemmeside.

For at gøre det på dansk har jeg installeret sprogmodulet - og der er
da også allerede en del oversat af både brugerdelen og
administrationsdelen.

Når man viser menuerne er forsiden vist med link "Home" i stedet for
det oversatte "Forside".

Er der nogen der har erfaring med at fikse dette problem?

Jeg kan nævne jeg bruger Zen / undertema for at få det til at ligne den
originale hjemmeside - men skift imellem temaer har ingen effekt på
"Home" link.

Mvh
JesperKP

--
ordo ab chao!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]