Re: [TEKNIK] Suse 12.1 - NemID logon

Martin Schlander wrote:

> Konsekvent? Det sker af og til for mig, men jeg kan som regel bare
> genstarte Firefox og så lykkes det i andet forsøg (32-bit openSUSE 12.1
> med openjdk 1.6, Nykredit og Arb. Landsbank).

Hov. Der var jeg vist lidt for hurtig. Der lader til at være en regression i
Firefox 10.0.1, eller også har nemid ændret noget. I hvert fald crasher
Firefox 10.0.1 også helt reproducerbart for mig med openjdk 1.6 når jeg
forsøger at logge Nykredit eller Arb. Landsbank.

Test-appletten på java.com spiller fint, så det er umiddelbart ikke et
generelt java-problem.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]