Re: [TEKNIK] Mail til eget domæne skal send es ud..

Den 18-02-2012 14:49, Gunner Carstens skrev:
Hej
Jeg har en maskine som hoster et domæne med en webserver. Google
hoster mail delen via google apps. Når jeg får et php script til at
sende mails fra maskinen sender den korrekt mails ud af maskinen, men
mails til eget domæne bliver sendt til den lokale bruger på serveren.

Det vil jeg gerne ændre så den sender alle mails ud af maskinen og
ikke beholder dem til det domæne den selv har.

Hvordan konfigurerer jeg det ?

Jeg bruger Ubuntu 10.4 og postfix

mvh
Gunner

Hejsa Gunner

I min server der bruger jeg en postfix transportfil til og beskrive hvor bestemte domæner skal lande.

Når jeg kommer hjem senere skal jeg nok lige sende et eksempel hvis det er.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]