Re: [TEKNIK] Afspil dsf filer

On 2012-02-22 21:45, Henrik Pedersen wrote:
> Hejsan
>
> Et lidt ældre CCTV anlæg aflevere video i et, for mig ukendt, filformat.
> Extension er DSF.

lidt google?
.DSF file extension (diSS File)
bruges til visse CCTV kameraer.

> Er der nogen der er bekendt med en afspiller eller converter der kan gøre
> den spiselig.

nogle hits på internet antyder at formatet er beskyttet og kan
kun afspilles af firmaets software (General Solutions Ltd. in Houston
  http://www.generalsolutions.net http://www.digiop.com/ ).

prøv at checke med producenten af CCTV anlægget.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]