Re: [TEKNIK] Ubuntu 11.10 og Separate Xscreen ?

Karsten Bolding wrote:
> Jeg opgradede til 11.10 og er træt af at min X-konfiguration ikke
> virker. I 11.04 kørte jeg classic for at få dual monitor med separate
> X-screen til at virke. Denne mulighed findes desværre ikke i 11.10.
>
> Via nvidia-settings kan jeg lave den rigtige konfiguration - men når X
> er genstarted er den ene monitor bare hvid.
>
> Forslag? Google har ikke været til megen hjælp.

Prøv evt. en anden desktop/window manager end Unity/Compiz. (f.eks. xfce,
lxde, kde)

På den måde kan du i det mindste isolere problemet til Unity/Compiz med en
vis sikkerhed.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]