Re: [TEKNIK] mysql: auto_increment fuld

On Mon, Oct 10, 2011 at 08:33:57AM +0200, Jon Bendtsen wrote:

> hvad nu hvis du lavede en tabel ved siden af med samme konfiguration, og så indsætter du de rækker du vil gemme fra den gamme tabel. Så kunne du vel genbruge numrene i starten og men stadig have auto_increment og plads til nye rækker?

Tak, det vil jeg overveje. Men da data blot gemmes 4 uger bagud,
og ikke er essentielle, ender det nok med, at jeg bare nulstiller.
Jeg spørger nok mest af principielle grunde.

--
Sven Erik Morsing

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]