Hjælp til programmer til NAS

Hej,

Jeg har søgt og søgt, men intet fundet, så derfor spørger jeg her.

Jeg har en Netgear ReadyNas DUO. På denne vil jeg gerne have programmerne rtmpdump (til at downloade flash streams) og ffmpeg (til at konvertere min .flv filer til .mkv).

På NAS'en lå der en version rtmpdump, men denne kunne ikke køres! Jeg fik at vide:

-bash: /usr/bin/rtmpdump cannot execute binary file

Jeg prøvede så, at opdatere rtmpdump via apt-get, men den fejlede og kunne kun fortsætte, hvis rtmpdump blev fjernet. Så fjernede jeg den og prøvede igen. Men nu fik jeg at vide, at rtmpdump ikke kunne findes i databasen.

Jeg prøvede så, at installere ffmpeg via apt-get. Dette gik uden problemer. Men desværre rendte jeg ind i:

-bash: /usr/bin/ffmpeg cannot execute binary file

Jeg har søgt efter nye versioner af disse programmer til ReadyNAS DUO'en (SPARC har jeg fundet frem til på nettet), men kan intet finde.

Findes der nogle repositories, der indeholder disse programmer til SPARC?

Ellers er der nogen herfra, da også har en ReadyNAS DUO, som evt. kan compile programmerne og lave et par .deb pakker?

Jeg er helt på bar bund ellers!

På forhånd tak!

Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]