Re: [TEKNIK] Xen og VLAN-problem

En statusrappport.

Fejlen gik i sig selv efter nogle dage, som nævnt. Men kom
igen nu efter adskillige ugers normal drift.

Ved et lykketræf fik jeg øje på, at en af vores switche
havde link-lys på en port, der ikke var kablet! En port der
netop var tilknyttet det vlan, der var påvirket.

Da jeg lukkede for porten, virkede alt perfekt igen.

Porten havde virket som et sort hul, der opslugte noget af
trafikken.  (Som tidligere nævnt var der netop ikke ekstra
trafik, som kunne skyldes loops).

Nu kommer der en anden switch op.

--
Sven Erik Morsing

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]