Re: [TEKNIK] stop process som køre i baggrunden

Hej Mikkel,

Nu kender jeg ikke feh konkret, men hvis den gemmer sin pid
under /var/run så kan du jo bruge den til at dræbe processen senere.
Ellers fandt jeg en forum diskution[1] med nogle eksempler på hvordan du
kan gemme pid'en.

[1] :http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=530553

Mvh Lars