Re: [TEKNIK] Jeg ryger i mit eget spam filter (Debian 5/ Spamassassin)...

On 14/07/2011, at 13.10, Jesper K. Pedersen wrote:
> On Thu, 14 Jul 2011 12:54:40 +0200
> Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

[kliiiiiip]

> Jeg havde stirret mig blind på spamassassin delen - men er
> spamass-milter der håndterer hvilke mails der skal scannes.
>
> Tak for det hurtige puf i den rigtige retning.
>
> Ved at tilføje -I til spamass-milter ignorerer spamassassin nu smtp
> auth'ede mails.

Jeg har lige et spørgsmål til dig, og evt. andre som lytter med.

laver i spam scan på SMTP tidspunktet således at i helt kan afvise at modtage spam emails? eller modtager i alt, og enten sorterer det senere eller måske bare smider det væk?

JonB