Re: [TEKNIK] ubuntu: 3g usb modem

On Sun, 06 Jun 2010 12:29:26 +0200
Atte André Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Det lyder jo meget lovende. Hvad med det Christoffer skrev om at fjerne PIN koden på SIM kortet vha en telefon, er det din erfaring, at det er nødvendigt?
Det har jeg aldrig haft behov for. Om det skyldes, at andre har haft
fjernet PIN koden, før jeg skulle anvende det, skal jeg ikke kunne sige.

Jeg kan dog sige så meget, at det fungerer væsentligt nemmere i Linux
end i Windows (Kun testet i XP og Vista (Vista kom aldrig til at
virke, da Vista forkastede driveren:-())

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen