Re: [TEKNIK] FF autostart i Ubuntu

Hejsa. Jeg er ikke guru .. men lidt hjælp kan jeg måske give dig.
For at starte bagfra, så skulle du kunne hente KIOSK her:
http://kioskcd.com/download.html
Mht. start af programmer ved boot, så kik på følgende sti:
System / Indstillinger / Opstartprogrammer.
Der burde du kunne tilføje hvad der skal startes ved boot.
-jas-