Re: [TEKNIK] Fedora 13

Hej Hjalte

On 2010-06-06 03:33, Hjalte Graae Magnussen wrote:

> Jeg har installeret Fedora 13 på min bærbare og der valgte jeg at den selv
> måtte lave de for skellige partitioner og så har den givet mig et home på
> kun 4.4 GB og et root på 46GB, jeg vil så havde nogle af de GB fra root over
> på home kan jeg gøre det uden at skulle reinstallere det hele.

Hvis du installerede med LVM (Logical Volume Manager) er det ikke noget
problem, men ellers tror jeg ikke, du har andet valg end at reinstallere
og så tage hånd om partitioneringen selv.

På den anden side: Hvis du lige har installeret, kan du vel ikke have
nået at få lagt ret mange af dine egne data på den bærbare, så 'tabet'
burde være til at overse.

Mvh

Bent