Re: [TEKNIK] Storke langsomt bash script [SOLVED]

2010/6/4 Martin Dupont Ahrentsen <sslug@sslug>:

> 2.
>       TCL løsningen fik jeg desværre ikke til at virke efter hensigten.

Tråkigt. Kan det ha att göra med att gmail radbröt
set input_file_pointer  [open [file join $::env(masterdatadir)
t_pcl_ser] {RDONLY}]

och

set output_file_pointer [open [file join $::env(masterdatadir) tmp
t_pcl_ser] {WRONLY CREAT}]

respektive skall vara på 1 linje...

> 3.
>        AWK løsningen som Kristian Duss Østergaard er klart vinderen. Process
> tiden her er nede på ca 1½ sekund!! Samtidig med at det var super let at
> integrere i det eksisterende script som også sørger for at distribuere
> output filen ud til ca 15 servere ved hjælp af awk -f <navn>.awk <inputfil>
>   >    <outputfil>.

Den är svår att slå...

--
/Björn