Re: [TEKNIK] ubuntu: 3g usb modem

On 2010-06-06 15:15, Frank Damgaard wrote:

Ubuntu 10.04 med Huawei E122 og Oister virker (bruger 3's net)
men man skal via pakkemanager lige installere usb-modeswitch,
da E122 har både usb-memory og usb-modem.

Ah, det havde jeg ikke med, måske var det derfor jeg ikke ku få det til at virke. Ville "det bare virke" når man putter usb-dimsen i uden at man skal foretage sig yderligere, eller skal man sætte kontoen op selv et sted?

Tilgengæld fik jeg hul igennem med sakis, hun skal blot klikke på et 3-ikon på desktoppen, så logger hun på via et one-liner script jeg flikkede sammen.

--
Atte