Fedora 13

Hejsa sslug'er

Jeg har installeret Fedora 13 på min bærbare og der valgte jeg at den selv
måtte lave de for skellige partitioner og så har den givet mig et home på
kun 4.4 GB og et root på 46GB, jeg vil så havde nogle af de GB fra root over
på home kan jeg gøre det uden at skulle reinstallere det hele.

Mvh
Hjalte

windows.

Af de tre største katastrofer mennekset har lavet kan nævnes:

Hiroshima 45 - Tjernobyl 86 - Windows