Re: [TEKNIK] Problemer med MySQL og PHP under RH7.0

----- Original Message -----
From: "Anders Jensen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Friday, September 29, 2000 9:37 PM
Subject: [TEKNIK] Problemer med MySQL og PHP under RH7.0

> Hej
> Jeg har problemer med MySQL og PHP, når jeg via. en php-fil på min
webserver [apache], forsøger at connecte med følgende kommando:
> mysql_connect("localhost", "username", "password"), hvor jeg bruger root
som brugernavn og mit sædvanlige root-password, som jeg bruger til at logge
ind på systemet med.
Systemet ?
Snakker vi her om MySQL eller om dit linuxbox ?

Du har jo forskellige brugere til dem ...
test først om du kan connecte til din MySql v.h.a. det brugernavn og pass du
bruger ...

Kan ikke lige huske parametrene (og sidder ikke på min linuxbox) men du kan
finde dem i man mysqld

/Gitte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 21:41 CEST [an error occurred while processing this directive]