Sv: Sv: [TEKNIK] .htacces filer i Apache

> [...]
> [...]
> Med den rette software, ja (Ghostscript må kunne fås til Windows);
> alternativt kan du bare smide A4-udgaven af post-script filen direkte
> hovedet på din printer, hvis det altså er en postscript-fyr.

Hmm, ja her er det et problem... Jeg ikke har nogen printer!

> Og i øvrigt findes reference-"kortene" også i Acrobat-udgaver, hvis
du
> ikke skulle have opdaget det.

Jo tak, det var den jeg hapsede, men min W95 reader lavede en bunke
fejl og dokumentet blev (selvfølgelig) ikke vist. Måske skulle man
prøve at downloade den igen...

> I versioner af Apache før 1.3.4 defineredes navnet på .htaccess
> traditionelt i "access.conf"-konfigurationsfilen. Men fra og med v.
> 1.3.4 foregår al site-wide konfiguration udelukkende i httpd.conf.

Jeg har kun leget med siden 1.3.4, så det skal jeg ikke udtale mig
om...

--
Rune

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 21:28 CEST [an error occurred while processing this directive]