lydproblemer i spil

Dav derude

Jeg har nogle lydproblemer med et par spil, Unreal Tournament 2003 og
doom3-demo. Den hakker, skratter, flyder ud og bliver forvrænget.
Selvsamme spil kører mærkeligt nok også generelt meget hakkende og
langsomt. Jeg har ingen problemer med andre 3D-spil som Unreal Tournament,
Quake 3, cube, Serious Sam. Ej heller problemer med lyd i al almindelighed.
Så jeg mangler lidt ideer til hvad jeg bør kigge efter. Bruger de
nævnte spil lyd på en anden måde end de andre, eller hvad?
Mit lydkort er noget onboard SiS AC97 halløj og kører med ALSA-drivere.

--
vh
Jeppe W. Larsen

"Logic is the beginning of wisdom; not the end."