Re: [SPIL] cd cheat til winex3

On Mon, 30 Jun 2003 15:56:17 +0200, Torben Andersen
<sslug@sslug> wrote:

>Findes subj ?? Jeg kører winex 3.1 på en RH 8.0 med egne kerner.
>
>Iøvrigt: var der noget med nogen, der ville lave en linux spil
>hjemmeside og har I adressen ??
>
>På forhånd tak for hjælpen :-)
>
>Torben

du kan være heldig at finde en fil her, der kan det.
http://www.gamecopyworld.com/ , der er der nogen filer til forskellige
spil

jeg har aldrig prøvet det, så jeg ved ikke hvordan det virker.

Hilsen

Steen

--

Se alle de smarte sommernyheder fra Bison, Esprit,
Henry Choice, Wrangler m.fl.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:03 CEST [an error occurred while processing this directive]