Re: [SPIL] cd cheat til winex3

Lige præcis. Men det er jo ikke kun games, det er alt Linux stuff. Jeg troede slet ikke, der fandtes en så god dansk Linuxside. Jeg takker mange gange :-)

Med CD-cheat mener jeg et hack, der gør man bilder winex ind, at en fil på HD i virkeligheden er /dev/cdrom, så jeg undgår 1) ventetider 2) støj fra cdrom og 3) problemer med at finde den rigtige cd.

Torben

Bjorn Andersen wrote:

Hej

Der er en her: http://www.linuxgames.dk