Re: [SPIL] XCOM Apocalypse

On Mon, 16 Jun 2003 20:59:24 +0200, Anders Bo Rasmussen
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg kan sagtens bruge make, men det var nu ikke nødvendigt, da min
>distribution allerede indeholdt den stidste developer release. Desværre
>sker der intet som helst når jeg kører install.exe :(

>Er du sikker på det ikke virker? Det står jo kun som unsupported i
>teksten. Pirates virker. Men det har jeg desværre ikke.

jeg er ikke sikker på at det ikke virker. De spil jeg har prøvet der
var unsupported har ikke virket, så jeg har bare regnet med det
betyder de er testet og ikke virker endnu

Jeg spiller Dune 2 i øjeblikket, det virker helt fint, Kings Quest 5
virker også fint.

desværre er det ikke lykkedes mig at installere noget i DosBox, så til
det bruger jeg DosEmu og så har jeg også Windows installeret.

Du kunne evt. prøve denne emulator

http://pcemu.sourceforge.net/

jeg har haft størst succes med DosEmu ved at bruge xdosemu

Hilsen

Steen

--

Se alle de smarte sommernyheder fra Bison, Esprit,
Henry Choice, Wrangler m.fl.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:03 CEST [an error occurred while processing this directive]